Usein kysyttyä

 

Mistä tiedän onko osoitteeni toimitusalueella?

Toimitusalueemme piiriin kuuluu valtaosa pääkaupunkiseutua. Lisäksi toimitusalueemme kuuluvat seuraavat kunnat, joko kokonaan tai tietyiltä osin: Hyvinkää, Hämeenlinna, Ilmajoki, Jyväskylä, Järvenpää, Kerava, Kirkkonummi, Kokkola, Kuopio, Lahti, Lapua, Lohja, Nummela, Nurmijärvi, Oulu, Raisio, Riihimäki, Seinäjoki, Tampere, Turku, Tuusula ja Vaasa.

Miten saan -15% rekisteröitymisalennuksen käyttööni?

Uutiskirjeen tilaamisesta saatava koodi vaatii toimiakseen:

- Tilattavien tuotteiden yhteenlaskettu arvo on yli 100e.

- Kirjautumisen Lihakauppaan. Huom, sinun tulee olla sisäänkirjautuneena käyttäjätunnuksillasi tilausta tehdessä.

- Jos koodin syöttäminen ei tästäkään huolimatta onnistu, voit yrittää tyhjentää ostoskorin ja tyhjentää selaimen välimuistin.

 

Voinko muokata jo tehtyä tilaustani?

Kaikki tilaukset tehdään aina kysynnän perusteella. Koska kyseessä on tuoretuotteita, emme valitettavasti pysty lisäämään uusia tuotteita jo tehtyihin tilauksiin emmekä pysty muuttamaan jo valittua toimitusajankohtaa. 

 

Kuinka paljon kotiinkuljetus maksaa?
Toimitusaksu on 9,90 €. Toimitusmaksu lisätään tilauksen loppusummaan. 

 

Voinko tilata toimituksen työpaikalleni? 
Voit tilata toimituksesi mihin tahansa sinulle sopivaan osoitteeseen toimitusalueellamme. Sinun tai valtuuttamasi henkilön tulee kuitenkin olla vastaanottamassa lähetystä valitsemanasi toimitusajankohtana. Tarkempi toimitusaika vahvistetaan tekstiviestillä toimitusta edeltävänä päivänä.

 

Mitkä maksutavat ovat käytössä?
Voit valita maksutavan tilaushetkellä verkkokaupassa tarjolla olevista vaihtoehdoista. Maksutapoina hyväksytään yleisimmät pankki- ja luottokortit sekä kaikkien kotimaisten pankkien verkkopankkimaksut. Maksutavaksi voi valita myös Svea Payments Oy:n tarjoaman erämaksun, laskun tai yrityslaskun.

 

Onko maksaminen verkkopalvelussa turvallista?
Maksujen prosessoinnista vastaa Svea Payments Oy. Maksamiseen siirrytään Svea Payments Oy:n verkkopalvelun kautta. Svea Payments Oy on Finanssivalvonnan valtuuttama ja valvoma kansainvälisesti toimiva maksulaitos.

 

Miten tuotteet toimitetaan?
Tuotteet toimitetaan kolmannen osapuolen kylmäkuljetuksena. Toimitusosoitteessa ne luovutetaan vastaanottajalle kartonkilaatikoissa. Kuljettaja kantaa tuotteet kotiovelle tai muuhun ilmoitettuun osoitteeseen. Vastaanottaja vastaa tuotteiden oikeanlaisesta säilytyksestä luovutuksen jälkeen.

 

Miten tuotteet vastaanotetaan?
Sinun tulee olla vastaanottamassa lähetystä ilmoitettuna aikana tai huolehtia siitä, että valtuuttamasi henkilö on paikalla tuotteita vastaanottamassa. Tuotteiden toimittaja pyytää  kuittauksen toimituslistaan.

 

Säilyvätkö tuotteet varmasti tuoreena kuljetuksen ajan?
Tuotteet saapuvat varmasti perille ensiluokkaisina. Tuotteet lähtevät toimitukseen  tuoreina ja kuljetuksen kylmäketju on huolellisesti testattu ja sen toimivuus on varmistettu.

 

Entä jos en olekaan paikalla lähetyksen saapuessa? 
Koska pakkaus sisältää lihaa ja tuotteiden laatu ja turvallisuus on ensiarvoisen tärkeää, pakettia ei jätetä toimitusosoitteeseen, mikäli sinä tai valtuuttamasi henkilö ei ole sitä vastaanottamassa. Mikäli lähetystä ei voida luovuttaa sinulle tai valtuuttamallesi henkilölle, lähetys palautuu eikä lähetystä hyvitetä.

 

Ovatko tuotteet tuoretuotteita vai pakasteita? 
Kaikki Lihakaupan tuotteet ovat aina tuoretuotteita.

 

Mitä tarkoittaa Lihakaupan etuasiakkuus?

Lihakaupan kirjautuneena etuasiakkaana kerrytät ostoksistasi etukuponkeja. Etukupongit ovat selvää rahaa, jolla voit tehdä ostoksia Lihakaupan koko valikoimasta. Mitä enemmän ostat, sitä enemmän ja suurempia kuponkeja saat. Katso etuasiakkuuden ehdot täältä

;